Κατασκευή Ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη

Δημιουργία στρατηγικής για τα Social Media

Η στρατηγική που μπορείτε να ακολουθήσετε στα social media, είναι ουσιαστικά ένα πλάνο με τις ενέργειες και τους στόχους που θέτετε πριν ξεκινήσετε. Κλειδί για την επιτυχία είναι να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους και να μην αποκλίνετε πολύ από αυτό που θέλετε να επιτύχετε. (Σε αυτό το άρθρο, θα σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε ένα πλάνο για μία επιτυχημένη στρατηγική που μπορείτε να ακολουθήσετε στις σελίδες σας. )

Τι είναι το social media marketing;

Είναι η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών ή την προώθηση αυτών. Επίσης, βοηθάει τις επιχειρήσεις με:

  • Την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand
  • Την δημιουργία άμεσης επικοινωνίας και εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας
  • Την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών
  • Την καταγραφή των αξιολογήσεων που αφήνουν οι πελάτες σας
  • Την στοχευμένη διαφήμιση σε συγκεκριμένο κοινό των προϊόντων ή υπηρεσιών

Τι είναι η στρατηγική των social media;

Είναι ένα έγγραφο στο οποίο αναγράφονται οι στόχοι που θέλετε να επιτύχετε στα κοινωνικά δίκτυα, οι ενέργειες τις οποίες θα ακολουθήσετε για να τους επιτύχετε και τα δεδομένα που θα καταγράφεται για να αξιολογήσετε την πορεία της στρατηγικής σας. Θα πρέπει να υπάρχουν καταγεγραμμένες όλες σελίδες που διαθέτετε και τις πλατφόρμες στις οποίες υφίστανται μαζί με τους στόχους για την εκάστοτε πλατφόρμα. Επιπρόσθετα, μία καλή στρατηγική θα πρέπει να διαχωρίζει τους ρόλους και τις αρμοδιότητες του κάθε μέλους της ομάδας.

Κάποια σημαντικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για τον σχεδιασμό μίας επιτυχημένης στρατηγικής είναι:

  1. Ο ορισμός ρεαλιστικών στόχων που συνάδουν με την λειτουργία της επιχείρησής σας.

Για να ξεκινήσετε τον σχεδιασμό, κάντε στον εαυτό σας την εξής ερώτηση:”Τι θέλω από τα social media ως επιχείρηση;”. Οι πιο συχνές απαντήσεις σε αυτήν την ερώτηση είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης και η αύξηση της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τους χρήστες-πελάτες. Είτε θέλετε να χτίσετε έναν μεγάλο αριθμό ακολούθων, είτε μία μικρότερη αλλά πιο ενεργή κοινότητα, θα πρέπει να αφιερώσετε όσο χρόνο θα χρειαστεί αφού αυτό είναι το πρώτο βήμα για να το επιτύχετε. Κάποιοι απλοί αλλά χρήσιμοι στόχοι είναι:

  • Αύξηση της επισκεψιμότητας στην σελίδα σας. Κάτι αρκετά απλό αλλά και συγχρόνως πολύ χρήσιμο. Εάν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις, τότε θέλετε και περισσότερους χρήστες στην ιστοσελίδα σας, κάτι το οποίο μπορείτε πολύ εύκολα να επιτύχετε με την χρήση των κοινωνικών δικτύων.
  • Προσέγγιση νέων χρηστών και εν δυνάμει νέων πελατών. Για την προσέγγιση νέων ακόλουθων, σημαίνει πως συστήνετε την επιχείρησή σας σε ανθρώπου οι οποίοι δεν σας γνωρίζουν. Για να καταφέρετε κάτι τέτοιο, θα πρέπει να ανακαλύπτετε τρόπους για την ανάδειξή σας σε θέματα που αφορούν άμεσα την επιχείρησή σας και την βιομηχανία στην οποία υπόκειται.
  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητάς σας. Για την δημιουργία ενός αξιόπιστου και αξιομνημόνευτου brand, αποφύγετε την αποκλειστική δημοσίευση προωθητικών μηνυμάτων, αλλά εστιάστε περισσότερο σε περιεχόμενο το οποίο εκφράζει την προσωπικότητα και τις αξίες της επιχείρησής σας.
  1. Κάντε έρευνα σχετικά με τις ανάγκες και επιθυμίες του κοινού σας.

Η έρευνα και η συλλογή πληροφοριών σχετικά με το κοινό σας είναι δεδομένα κριτικής σημασίας αφού μπορείτε να προσαρμόσετε ανάλογα το περιεχόμενο που θέλετε να δημοσιεύσετε, κάτι που θα τους ωθήσει να αλληλεπιδρούν με οτιδήποτε ανεβάσετε. Για την καλύτερη στοχοποίηση του κοινού σας είναι σημαντικό να έχετε πρόσβαση σε πληροφορίες όπως:

  • Περιοχή
  • Τίτλος εργασίας
  • Εισόδημα
  • Ηλικία
  • Ενδιαφέροντα κ.α.

Αφιερώσετε χρόνο για να γνωρίσετε το κοινό και τους πελάτες σας ως πραγματικούς ανθρώπους με ενδιαφέροντα και ανάγκες και θα μάθετε πως να τους στοχοποιήσετε με τον κατάλληλο τρόπο.

Η ορθή συλλογή δεδομένων είναι επιτακτική. Μην κάνετε υποθέσεις, αλλά ερευνήστε πρώτα τα δημογραφικά στοιχεία κάθε πλατφόρμας προτού προχωρήσετε στην δημοσίευση κάποιου περιεχομένου. Τα στοιχεία που προσφέρει η κάθε πλατφόρμα σας δίνουν αρκετές χρήσιμες πληροφορίες όσων αναφορά τους ακολούθους σας σχετικά με το ποιοι είναι, σε ποια περιοχή ζουν και πως αλληλεπιδρούν με το brand σας στα social media.

  1. Ελέγξτε την παρουσία των ανταγωνιστών σας. Είναι πολύ πιθανό κάποιος από τους ανταγωνιστές σας να βρίσκεται ήδη στα social media, κάτι το οποίο μπορείτε να αξιοποιήσετε προς όφελός σας. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μία έρευνα, από την οποία μπορείτε να εξάγετε σημαντικά συμπεράσματα όπως γιατί κάποιος τα πάει πολύ καλά – και γιατί κάποιος δεν τα καταφέρνει τόσο καλά – και να υιοθετήσετε οτιδήποτε σας βοηθάει και να αποφύγετε λάθη που έχει κάνει κάποιος από τους ανταγωνιστές σας, Επίσης μπορείτε να ψάχνετε συχνά τα ονόματα των ανταγωνιστών σας για να έχετε μία άμεση εικόνα σχετικά με το τι μοιράζονται και ποια η εικόνα που έχουν σχηματίσει ο κόσμος για αυτούς.
  2. Συνέπεια στις δημοσιεύσεις σας. Η δημιουργία ενός χρονοδιαγράμματος παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία μίας καμπάνιας. Το κοινό σας, περιμένει από εσάς να ανεβάζετε συχνά, ενημερωμένο περιεχόμενο. Ένα ερώτημα που προκύπτει είναι: “Πότε να ανεβάζω;”, και η απάντηση δεν είναι πάντα η ίδια. Κάποιοι υποστηρίζουν πως καλό είναι τα post να γίνονται αργά το απόγευμα, αλλά εάν δεν είναι διαθέσιμος κάποιος από την ομάδα σας για να απαντήσει σε τυχόν ερωτήσεις ή απορίες που μπορεί να έχει κάποιος, τότε χάνετε η ουσία του χρονοδιαγράμματος. Έτσι, θα πρέπει να μελετήσετε τις ώρες που βρίσκονται ενεργοί οι ακόλουθοι σας για να έχει η δημοσίευσή σας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή. Σημαντική είναι, επίσης, η ώρα απόκρισης που έχετε σε σχόλια και μηνύματα από τους χρήστες. Ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών, θέλει σχεδόν άμεση απάντηση από μία επιχείρηση σε μία απορία ή σε κάποια εξυπηρέτηση που μπορεί να χρειαστούν. Για αυτό, είναι καλό να υπάρχει πάντα διαθέσιμος κάποιος από την ομάδα σας ο οποίος θα ασχολείται με την αλληλεπίδραση με τον κόσμο που επισκέπτεται την σελίδα σας, είτε είναι μία απορία σχετικά με κάποιο προϊόν είτε εάν έχει να κάνει με κάποια κριτική που έχει γίνει είναι αναγκαίο να απαντηθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται.
  3. Αξιολόγηση των ενεργειών και αναπροσαρμογή. Μετά από όλες τις ενέργειες που έχετε πραγματοποιήσει για την δημιουργία της στρατηγικής που θα ακολουθήσετε, δεν σημαίνει πως δεν θα χρειαστεί να γίνουν κάποιες αλλαγές, μικρές και μεγάλες. Δίχως την συνεχή ανάλυση των προσπαθειών σας, δεν θα έχετε μία εικόνα για την πορεία της καμπάνιας σας, κάτι το οποίο μπορεί να μεταφραστεί σε κάτι αρνητικό για εσάς. Καλό είναι να ελέγχετε συχνά την πορεία του περιεχομένου σας, για να κάνετε τις κατάλληλες αλλαγές σε περίπτωση που η καμπάνια σας αρχίζει να χάνει την ανοδική της πορεία ή για να συμβαδίζετε με τα trend της εποχής.

Εν κατακλείδι, ο σχεδιασμός μίας στρατηγικής μπορεί να φαίνεται μία δύσκολη διεργασία για αρχή, αλλά με τους κατάλληλους στόχους και την συνεχή παρακολούθηση της πορείας της καμπάνιας σας, θα έχετε ένα μεγάλο πλεονέκτημα από τους ανταγωνιστές σας στην παρουσία σας στα social media.

Customers

www.caraudiotech.gr

Η εταιρεία Caraudiotech & detailing είναι μια εταιρία που δραστηριοποιείτε στο χώρο του αυτοκινήτου τόσο για την εσωτερική αναβάθμιση όσο και για την εξωτερική περιποίηση του προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες για τους λάτρεις του αυτοκινήτου. Η Owltech ανέλαβε την δημιουργία ενός υπερσύγχρονου eshop με την διασύνδεση του με όλους τους

Customers

www.demex.gr

Είμαστε οι Demolition Experts, οι ειδικοί στις αποξηλώσεις-καθαιρέσεις και αδιατάρακτες κοπές. Η ομάδα μας απαρτίζεται από έμπειρους τεχνίτες που με επαγγελματισμό και συνέπεια αναλαμβάνουν υπεύθυνα κάθε είδους αποξήλωση με γνώμονα την ασφάλεια και τον σεβασμό στον πελάτη. Η owltech ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της ιστοσελίδας με μοντέρνο σχεδιασμό