fbpx

Συμβουλές για την ανάπτυξη του digital marketing της επιχείρησής σας

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Εάν θέλετε να κάνετε γνωστή την παρουσία της επιχείρησής σας έχετε αρκετές επιλογές. Οι εφημερίδες και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί είναι ακόμα αποτελεσματικές επιλογές και συχνά επιλέγονται για διαφήμιση από τις μικρότερες επιχειρήσεις, όμως αυτά τα παραδοσιακά μέσα δεν έχουν πολλά να δώσουν σε σχέση με το μάρκετινγκ μέσω social media, το SEO και άλλες μέσα του ψηφιακού marketing.

Είναι προσβάσιμο από περισσότερους, και με την σωστή χρήση του, είναι ποιο αποδοτική στο οικονομικό κομμάτι. Δεν είναι όμως κάτι απλό για να πραγματοποιηθεί. Δεν αρκεί μόνο η δημιουργία μίας ιστοσελίδας, ενός προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα και μία καμπάνια στη Google, αλλά έχει πολλά σημεία που χρειάζονται προσοχή και θα πρέπει να αφιερώσετε ένα μεγάλο μέρος του χρόνου σας για την διαρκή παρακολούθηση της πορείας της καμπάνιας. Όλα αυτά μπορεί να είναι υπερβολικά για τις μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να διαφημιστούν.

Για αυτό, σας παραθέτουμε παρακάτω κάποιους τρόπους που θα σας βοηθήσουν να ανταπεξέλθετε και να κερδίσετε από την προβολή σας στο διαδίκτυο.

  1. Απευθυνθείτε κατευθείαν στο κοινό σας.

Κλείσε τώρα το εισιτήριό σου!”, “Εγγράψου τώρα!”, “Αγόρασέ το!”. Είναι πιθανό να έχετε συναντήσει αρκετές φορές τις παραπάνω εκφράσεις. Η παρότρυνση για δράση (ή Call-to-action (CTA) όπως είναι ευρέως γνωστό), είναι ένας τρόπος που χρησιμοποιείται στο digital marketing και έχει σκοπό την ενθάρρυνση του χρήστη-πελάτη να προχωρήσει στην αγορά ή στην εκτέλεση μίας ενέργειας. Τα CTA είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι καθ’ όλη την διάρκεια μίας καμπάνιας, από την διαφήμιση που μπορεί να δημιουργήσετε, έως ένα απλό post στο Facebook.

  1. Να βρίσκεστε πάντα σε ακριβής.

Σύμφωνα με έρευνα της Microsoft που πραγματοποιήθηκε το 2015, ο μέσος χρόνος συγκέντρωσης σε κάτι που θα δούμε στο διαδίκτυο είναι 8 δευτερόλεπτα. Αυτό υπογραμμίζει την ανάγκη για μικρές αλλά ενδιαφέρουσες διαφημίσεις για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του χρήστη.

Οι διαφημίσεις που δημιουργείτε θα πρέπει να είναι ευθείς, ενδιαφέρουσες και χωρίς περιττό υλικό. Το μήνυμα που θέλετε να περάσετε πρέπει να εμπνέει ένα ισχυρό συναίσθημα το οποίο θα ωθήσει τον χρήστη στην σελίδα σας και στο ειδικά σχεδιασμένο landing page σας. Κρατήστε το απλό και ταυτόχρονα ωραίο και εμφανίσιμο.

  1. Φροντίστε τα landing page της σελίδας σας.

Με την δημιουργία μίας διαφήμισης ή ενός post στο Facebook έχετε πραγματοποιήσει μόνο την μισή δουλειά. Χρειάζεστε επίσης και ένα κατάλληλο landing page. Με τον όρο landing page (ή σελίδα προορισμού) εννοούμε την σελίδα στην οποία θα καταλήξει ένα χρήστης ο οποίος θα πατήσει σε μία διαφήμιση που έχετε δημιουργήσει. Δεν θέλετε να διαφημίζετε μία υπηρεσία και ο χρήστης να καταλήξει σε μία εντελώς διαφορετική σελίδα (πχ αν διαφημίζετε ένα προϊόν, θέλετε ο χρήστης να ανακατευθυνθεί στην σελίδα του προϊόντος και όχι σε μία σελίδα ενός εντελώς διαφορετικού προϊόντος).

  1. Χρησιμοποιήστε μεγάλες και ευκρινής φωτογραφίες.

Για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του χρήστη τότε θα χρειαστείτε κάποια πολυμέσα, τόσο στις διαφημίσεις σας όσο και σε απλές δημοσιεύσεις που θα κάνετε στα κοινωνικά δίκτυα. Από τις πολλές επιλογές πολυμέσων που μπορεί να χρησιμοποιήσετε, οι φωτογραφίες είναι πολύ πιο εύκολες να τις αποκτήσετε από ένα βίντεο, κάποιο animation ή οτιδήποτε άλλο.

Καλές φωτογραφίες του χώρου εργασίας σας, του προσωπικού σας και τον προϊόντων που παράγετε είναι ανεκτίμητα και μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε παντού στα κοινωνικά σας δίκτυα. Μπορείτε ακόμα και να τις χρησιμοποιήσετε σε παραδοσιακά μέσα όπως κάποιο ενημερωτικό φυλλάδιο και διαφημίσεις στον έντυπο τύπο.

Αν και μπορείτε να τραβήξετε αξιόλογες φωτογραφίες με το κινητό σας τηλέφωνο, είναι σημαντικό να προσλάβετε έναν φωτογράφο διότι οι επαγγελματικές φωτογραφίες θα αυξήσουν το κύρος και την ποιότητα των διαφημίσεών σας.

  1. Ενημερώνετε συχνά τα κοινωνικά σας δίκτυα.

Μία σελίδα στα social media είναι ένα δυνατό εργαλείο και πρέπει να το ενημερώνετε συνέχεια για να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να διατηρείστε επαφή με τους ήδη υπάρχων πελάτες σας. Μην περιορίζεστε μόνο σε προώθηση προσφορών και προϊόντων (είναι χρήσιμο και σημαντικό) αλλά μπορείτε να το αξιοποιήσετε με άλλους τρόπου που θα σας επωφελήσουν. Μπορείτε να κοινοποιείτε κάποια άρθρα από blog (είτε δικά σας, είτε τρίτων) για να δείξετε πως είστε ενεργοί στον τομέα σας. Ένα σημαντικό κομμάτι είναι η αλληλεπίδρασή σας με τον κόσμο. Μην αγνοείτε τα σχόλια των ακολούθων σας, αλλά απαντήστε με ευδιάθετο ύφος και μην φοβηθείτε τον διάλογο. Απαντάτε πάντα με θετικό τόνο και στείλτε προσωπικά μηνύματα στους δυσαρεστημένους πελάτες σας, δείχνοντας έτσι πως ενδιαφέρεστε για όλους. Ο συνεχής διάλογος θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί

 

Το digital marketing περιέχει πολλά είδη για την προώθηση στο διαδίκτυο, από τα κοινωνικά δίκτυα έως και την διαδικτυακή διαφήμιση. Δεν θα γίνετε ειδικός σε όλα τα είδη εν μία νυκτί και είναι σημαντικό να μην επεκταθείτε πολύ καθώς μαθαίνετε τα βασικά. Ακολουθήστε τις πληροφορίες σε αυτό το άρθρο και θα μπορέσετε να επιτύχετε κάτι στον κόσμο του digital marketing.