Με την ραγδαία ανάπτυξη των social media και την καθημερινή αύξηση των ενεργών χρηστών, η παρουσία μίας επιχείρησης γίνεται αναγκαία. Καθοριστικό ρόλο στην αύξηση χρήσης των κοινωνικών δικτύων και την αγορά από το διαδίκτυο έπαιξαν τα γεγονότα που βιώσαμε το 2020, με την προσοχή των καταναλωτών και των επιχειρήσεων να στρέφεται στο Διαδίκτυο. Εάν διαθέτετε μία επιχείρηση και αναρωτιέστε πότε να ξεκινήσετε την προβολή σας στα κοινωνικά μέσα, η απάντηση είναι τώρα. Όσο το δυνατόν νωρίτερα ξεκινήσετε, τόσο πιο δυνατή θα είναι η παρουσία σας και θα έχετε ένα σημαντικό προβάδισμα από τους ανταγωνιστές σας.
Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε μερικά από τα οφέλη των social media για τις επιχειρήσεις:
Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand σας.
Με ένα μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού να χρησιμοποιεί πλατφόρμες όπως τα Facebook, Instagram, Twitter και πολλά άλλα, γίνονται μέρη για την προσέγγιση και στοχοποίηση υποψήφιων πελατών. Κάτι που αξίζει να σημειώσουμε είναι πως ένας μεγάλος αριθμός χρηστών του Instagram αναφέρουν πως ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και επιχειρήσεις μετά από κάποια διαφήμιση που είδαν μέσα στην πλατφόρμα.
Εξανθρωπισμός της επιχείρησής σας.
Τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν κάτι μοναδικό που άλλα κανάλια επικοινωνίας δεν μπορούν να υποστηρίξουν: αμφίδρομη και άμεση επικοινωνία με το κοινό. Η ικανότητα να παρουσιάσετε στους ακόλουθους σας τους ανθρώπους που απαρτίζουν την επιχείρησή σας δημιουργεί μία αυθεντικότητα η οποία με την σειρά της οδηγεί στην εμπιστοσύνη των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρεται από τους εν δυνάμει πελάτες σας.
Αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας
Οι δημοσιεύσεις και οι διαφημίσεις είναι κλειδιά για την αύξηση επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας. Με τον διαμοιρασμό περιεχομένου από την ιστοσελίδα σας/ blog σας στα κοινωνικά σας κανάλια είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ωθήσετε τους ακολούθους σας στην σελίδα σας για να δουν το περιεχόμενο μόλις το ανεβάσετε. Η συμπερίληψη της ιστοσελίδας σας σε όλα τα προφίλ των κοινωνικών δικτύων που διαθέτεται είναι αναγκαία για να σας βρίσκουν εύκολα οι χρήστες που θέλουν να μάθουν περισσότερα όσον αναφορά την επιχείρησή σας. Με την αύξηση της επισκεψιμότητας, αυξάνονται παράλληλα και οι πωλήσεις που θα πραγματοποιήσετε.
Άμεση αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας
Πόσες φορές βρίσκουμε ένα προϊόν που μας ενδιαφέρει και έχουμε κάποιες απορίες σχετικά με αυτό και στέλνουμε ένα e-mail το οποίο όμως μπορεί να απαντηθεί μετά από λίγο καιρό με αποτέλεσμα να ψάξουμε να το βρούμε σε ένα άλλο κατάστημα με άμεση επικοινωνία για την επίλυση οποιασδήποτε απορίας; Τα social media προσφέρουν άμεση αλληλεπίδραση με τον πελάτη κάτι που δημιουργεί εμπιστοσύνη και ένα είδος οικειότητας προς την επιχείρησή σας με αποτέλεσμα οι πελάτες να επιστρέφουν σε εσάς για τις αγορές τους.
Προώθηση του περιεχομένου σας
Η προώθηση του καλοσχεδιασμένου περιεχομένου σας είναι ένα καλός τρόπος για να το παρουσιάσετε σε νέους ακόλουθους και να τραβήξετε την προσοχή τους αποδεικνύοντας την εξειδίκευσή σας ενώ παράλληλα αυξάνεται τον αριθμό του κοινού σας. Για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη, σιγουρευτείτε πως έχετε ένα πλάνο στρατηγικής για την ανάδειξη του περιεχομένου σας.
Αναδείξτε τις δεξιότητές σας στην εξυπηρέτηση πελατών
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στην ανάπτυξη εμπιστοσύνης ανάμεσα σε εσάς ως επιχείρηση και τους πελάτες σας. Οι πελάτες που αγοράζουν από εσάς θέλουν να αισθάνονται σιγουριά πως θα τους βοηθήσετε εάν έχουν κάποια απορία, ερώτηση ή και ακόμη κάποιο παράπονο από εσάς. Αρκετοί χρησιμοποιούν το κοινωνικά δίκτυα για να εκφράσουν ανησυχίες ή παράπονα σχετικά με μία εταιρεία και τα προϊόντα/υπηρεσίες αυτής. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, έχετε την ευκαιρία να διευθετήσετε το θέμα – μην ασχοληθείτε με το θέμα και οι χρήστες των social media θα δημιουργήσουν αρνητική εικόνα για εσάς. Εάν κάποιος αφήσει κάποια αρνητική κρητική ή κάποια ερώτηση σε μία εταιρική σας σελίδα καλό είναι να αλληλεπιδράσετε με αυτούς, με σκοπό όταν κάποιο νέος πελάτης επισκεφτεί την σελίδα σας, θα δεί πως απαντάτε και μπαίνετε στον κόπο να βοηθήσετε όλους του πελάτες σας ανεξαιρέτως. Πλατφόρμες όπως το Facebook δίνουν την δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν κριτική σε εταιρείες και να μοιράζονται την εμπειρία τους. Είναι σύνηθες φαινόμενο για τους χρήστες, να ελέγχουν τις κριτικές μίας σελίδας πριν επιλέξουν να αγοράσουν από αυτήν ή να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Οικονομική διαφήμιση στο Διαδίκτυο
Θέλετε η επιχείρησή σας να έχει την μέγιστη προβολή στα κοινωνικά δίκτυα αλλά δεν διαθέτετε πάντα τα χρήματα για κάθε μέθοδο διαθέσιμη. Η δημιουργία ενός προφίλ και μίας σελίδας στα social media είναι εντελώς δωρεάν, αυτό σημαίνει πως δεν χρειάζεται να πληρώσετε για να κάνετε μία οργανική δημοσίευση και να επικοινωνήσετε με το κοινό σας, Ένα μεγάλο όφελος για την επιχείρησή σας, αφού μπορείτε να αλληλοεπιδράσετε με το κοινό σας και να παρουσιάσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας χωρίς κανένα κόστος, Υπάρχουν επίσης και κάποιες επιλογές επί πληρωμή. Κάθε πλατφόρμα προσφέρει την δική της υπηρεσία για διαφήμιση. Αυτές οι διαφημίσεις “τρέχουν” με πολύ μικρό κόστος, αφού δουλεύουν συνήθως με το μοντέλο cost-per-click (πληρωμή ανά κλικ). Μπορείτε να ορίσετε εσείς μία τιμή για την καμπάνια, ανάλογα με το ποσό που επιθυμείτε να διαθέσετε.