Με τον όρο Web Marketing ή Digital Marketing αναφερόμαστε στην προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου. Οι διαφημίσεις όμως δεν περιορίζονται μόνο στην παρουσία τους στο Διαδίκτυο, αλλά βρίσκονται και σε άλλα μέσα, όπως το μάρκετινγκ μέσω Email, SMS κ.α.
Μερικές από τις βασικές κατηγορίες του Web Marketing είναι οι ακόλουθες:
Display advertising: Γίνεται χρήση διαφημιστικών banner τα οποία τοποθετούνται σε ιστοσελίδες ή blog τρίτων με παρουσίαση των προϊόντων ή υπηρεσιών.
Search Engine Marketing: Ένα είδος προώθησης που επιδιώκει την αύξηση προβολής των ιστοσελίδων είτε μέσω πληρωμένης τοποθέτησης, είτε μέσω πληρωμών ανά κλικ.
Social Media Marketing: Αναφέρεται στην παρουσία της επιχείρησης στα Social Media και την προώθηση που μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από αυτά. Είναι, ουσιαστικά, το επόμενο βήμα στην ταχεία εξέλιξη του Διαδικτύου και στοχεύει τα κοινωνικά μέσα διότι εκεί περνάνε τον περισσότερό τους χρόνο οι δυνητικοί σας πελάτες.
Search Engine Optimization (SEO): Η βελτίωση μίας ιστοσελίδας ή ενός blog για την προβολή τους στις μηχανές αναζήτησης μέσω φυσικών ή οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Google ads: Σας βοηθάει να προσεγγίσετε τους δυνητικούς πελάτες την στιγμή που αναζητούν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία σχετικά με την επιχείρησή σας με βάση κάποιες λέξεις-κλειδιά που έχουν οριστεί από εμάς. Δεν χρειάζεται να πληρώνεται συνέχεια την Google παρά μόνο όταν κάποιος χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμισή σας και επισκεφτεί την σελίδα σας.
Το Web Design είναι σήμερα ένας θεμελιώδης λίθος οποιασδήποτε εταιρείας. Ο ιστότοπός σας μπορεί να είναι σύνθετος ή μινιμαλιστικός, αλλά σε κάθε περίπτωση, ένας ελκυστικός σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας, είναι πολύ σημαντικός για την προσέλκυση δυνητικών πελατών. Ένα σημαντικό κομμάτι είναι το SEO που σημαίνει Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση θέσης στις μηχανές αναζήτησης), το οποίο σημαίνει πως ο ιστότοπός σας θα εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις όταν κάποιος πραγματοποιεί μια αναζήτηση που αποτελείται από ορισμένες λέξεις που ορίζονται από εμάς και σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Κάτι εξαιρετικά σημαντικό εάν αναλογιστούμε την ποιότητα και την θέση της Google σήμερα. Η σωστή χρήση του SEO είναι πολύπλοκη υπόθεση και χρειάζεται άτομα με πείρα στον χώρο. Η επιλογή των λέξεων-κλειδιών της επιχείρησής σας είναι ένα σημαντικό βήμα, αλλά το SEO είναι κάτι περισσότερο από αυτό: πρέπει να προσέχετε να μην χάσετε θέσεις όταν πραγματοποιείτε αλλαγές στον ιστότοπό σας… Αν δε γίνει με το σωστό τρόπο, το SEO μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην θέση σας στις σελίδες αποτελεσμάτων, καθιστώντας τον ιστότοπό σας εκτός των κορυφαίων θέσεων. Αντίθετα, αν γίνει σωστά, το SEO έχει ως αποτέλεσμα μια σημαντική αύξηση πελατών για την επιχείρησή σας.
Υπάρχουν επίσης ορισμένα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με την λειτουργία του SEO. Πρώτον, ότι είναι μια συνεχής διαδικασία: δεν μπορείτε να περιμένετε άμεσα αποτελέσματα από μια στρατηγική SEO, καθώς χρειάζεται χρόνος. Δεύτερον, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι ο ιστότοπός σας θα καταταχθεί στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης. Εφαρμόζοντας κάποιους συγκεκριμένους κανόνες SEO, μπορεί σίγουρα να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να ανέβει στην κατάταξη των αποτελεσμάτων, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να εξασφαλίσετε ότι, για παράδειγμα, θα είναι μεταξύ των τριών πρώτων αποτελεσμάτων, διότι αυτό εξαρτάται από τη μηχανή αναζήτησης και από το τι ακριβώς ψάχνει.