fbpx

Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας

We build relationships

Ένα σημαντικό κομμάτι για το "πρόσωπο" της επιχείρησής σας

Η εταιρική ταυτότητα αποτελεί τον πυλώνα της προβολής μιας επιχείρησης και αναδεικνύει τον τρόπο και τη μέθοδο που επικοινωνεί οπτικά την ύπαρξή της στο κοινό. Αφορά κυρίως στην συνολική αναγνωρισιμότητα που μια επιχείρηση θέλει να διαμορφώσει και όχι σε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία της. Αποτελείται κυρίως από το σήμα ή λογότυπο της επιχείρησης, τα χρώματα και τις γραμματοσειρές που την χαρακτηρίζουν – ταυτοποιούν καθώς και τις εφαρμογές αυτών.

Η μελέτη και ο γραφιστικός σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας στοχεύουν στην υλοποίηση μιας παρουσίασης μέσω ενός οπτικού κώδικα ο οποίος προβάλλει το ύφος και τον χαρακτήρα μιας επιχείρησης και εφαρμόζεται με συνέπεια και συνέχεια σε κάθε περίπτωση οπτικής επικοινωνίας. Χρειάζεται να είναι μοναδική, άμεσα αναγνωρίσιμη, διαχρονική και ευέλικτη μεταξύ των εφαρμογών.

Μετά τον καθορισμό των βασικών στοιχείων, θα πρέπει να αναλογιστείτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επικοινωνήσετε το νέο σας brand. Ο τόπος και ο τρόπος εμφάνισης της εταιρικής σας ταυτότητας θα καθορίσουν τα ακριβή σημεία όπου θα πρέπει να δώσετε μεγαλύτερη έμφαση κατά την διάρκεια του σχεδιασμού.

Προσέγγιση ενός project

Αρχικά, μελετάμε τους στόχους και την φιλοσοφία της επιχείρησης και έπειτα σχεδιάζουμε κάποια προσχέδια λογοτύπων προσπαθώντας να καλύψουμε όσων το δυνατών περισσότερες οπτικές σύμφωνα με την αρχική ενημέρωση και από κοινού με τον πελάτη θα καταλήξουμε στο κατάλληλο σχέδιο που θα συνάδει όσο το δυνατών περισσότερο με τις ανάγκες του πελάτη και της επιχείρησής του.

Οι εφαρμογές της εταιρικής ταυτότητας περιέχουν:

– Έντυπο Υλικό (επαγγελματικές κάρτες, φάκελοι, σημειωματάρια).

– Σηματοδότηση (επιγραφές, οχήματα κ.λπ.).

– Διακόσμηση (εσωτερική, εξωτερική, έπιπλα κ.λπ.).

– Προϊόντα και υπηρεσίες (συσκευασίες, κατάλογοι κ.λπ.).

– Ενδυμασία (μπλούζες, καπέλα, φόρμες κ.λπ.).

– Διαφήμιση και προβολή (διαφημιστικά φυλλάδια, εταιρικά δώρα, παρουσιάσεις κ.λπ.).

Η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας «συνομιλεί» με το branding αλλά διαφέρουν μεταξύ τους στο σημείο αφετηρίας, τη σχεδιαστική προσέγγιση και τους κανόνες εφαρμογής.

Brand Design

Τα στοιχεία του design που θα χρησιμοποιηθούν στο λογότυπο πρέπει να είναι πρωτότυπα και ιδιαίτερα αφού με αυτά γίνεται αντιληπτό το brand σας:

  • Ανάπτυξη λογότυπου

  • Συσκευασία προϊόντων

  • Σχεδιασμός ιστοσελίδας

  • Social Media γραφικά

  • Έντυπο υλικό (επαγγελματικές κάρτες, φάκελοι, αφίσες κ.α.)

  • Εξοπλισμός προσωπικού (μπλούζες, καπέλα, ποδιές κ.α.)

Ανάπτυξη λογότυπου

Είναι μία απαιτητική και περίπλοκη διαδικασία διότι το λογότυπο δεν είναι απλά μία ωραία εικόνα, αλλά το πρόσωπο της εταιρίας σας και αντιπροσωπεύει το ύφος τη δραστηριότητα και τη φιλοσοφία της. Αποτελεί το σήμα με το οποίο αναγνωρίζουν οι πελάτες και οι συνεργάτες σας την επιχείρησή σας και για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να είναι μοναδικό και αξιομνημόνευτο.

Στην Owltech συνεργαζόμαστε στενά με εσάς, με σκοπό να σχεδιάσουμε ένα λογότυπο το οποίο θα κάνει την εταιρική σας ταυτότητα μοναδική με την ανάδειξη της φιλοσοφίας της και θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί.



Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός σωστού και αποτελεσματικού λογοτύπου;

Ένα λογότυπο είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι της εταιρικής σας επικοινωνίας, διότι θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας και των εντύπων, της επαγγελματικής σας κάρτας κ.α.

Τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού λογότυπου είναι:

  • Απλό: Ένα λογότυπο είναι προτιμότερο να είναι απλό διότι διευκολύνει την αναγνώριση από το κοινό και προσαρμόζεται εύκολα για την χρήση του τόσο σε ψηφιακό όσο και σε φυσικό μέσο.

  • Σύγχρονο: Ένα σωστό λογότυπο θα πρέπει να ανήκει στο παρόν και να μην έχει κολλήσει στο παρελθόν. Αρκετές φορές κάποια λογότυπα παραμένουν σύγχρονα για χρόνια μετά την δημιουργία τους αλλά τις περισσότερες φορές πρέπει να μεταβάλλονται και να εξελίσσονται μαζί με τις επιχειρήσεις τους. Κάποια λογότυπα θα χρειαστούν ολοκληρωτικό επανασχεδιασμό για να συμβαδίζουν με την θέση της επιχείρησης.

  • Κατάλληλο: Η επιλογή των χρωμάτων και των σχημάτων που θα υπάρχουν στο λογότυπο θα πρέπει να επιλεγούν με ιδιαίτερη προσοχή, επειδή ο συμβολισμός αυτών θα πρέπει να δημιουργεί μηνύματα και προσδοκίες που συμβαδίζουν με την αποστολή και φιλοσοφία της επιχείρησης. Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και μοναδική και χρειάζεται από ένα ειδικά σχεδιασμένο λογότυπο που θα την εξυπηρετεί.



Επανασχεδιασμός Λογοτύπου

Ο επανασχεδιασμός λογοτύπου υπόκειται στο re-branding, το οποίο είναι μία διαδικασία όπου η εταιρία αλλάζει την στρατηγική στο επικοινωνιακό της κομμάτι. Είναι μία απαιτητική διεργασία και μέρος της αποτελεί ο επανασχεδιασμός του λογότυπου, είτε μερικώς είτε ολικώς. Αρκετοί που κάνουν re-branding δεν επανασχεδιάζουν το λογότυπό τους, διότι φοβούνται πως θα χάσουν την αναγνωρισιμότητά τους και κατ’ επέκταση εν δυνάμει πελάτες. Όμως, η αλλαγή αυτή είναι απαραίτητη για να συνεχίσει να αναπτύσσεται η επιχείρηση. Στην Owltech σας εγγυόμαστε πως αν αποφασίσετε με σιγουριά αυτήν την αλλαγή, θα ανανεωθεί το brand σας χωρίς να αλλοιωθεί η ταυτότητά του, θα επανασυνδεθείτε με τους παλιούς σας πελάτες και θα προσελκύσετε νέους.

Υπηρεσίες στα μέτρα σας

Μπορούμε να σας παρέχουμε ένα Σύνολο Υπηρεσιών κατάλληλο για τις ανάγκες της επιχείρησης σας.

Web Marketing

Google Ads

Seo

Social Media Marketing

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λύσουμε όλες σας τις απορίες.